W domu nie ma nudy! Zabawa jest najlepszym nauczycielem.
Wszystkie edukacyjne zabawki są kompatybilne z iPadem, co sprawia, że dziecko od małego zaprzyjaźnia się ze światem technologii. W iSpot znajdziesz bogatą ofertę zabawek dla dzieci już od 3 roku życia.
Dla małych twórców
Dla małych twórców polecamy notesy do rysowania Osmo Super Studio, dzięki którym dziecko może przenieść swoje ulubione postacie z bajek Disneya do rzeczywistości. Zabawne animacje dadzą mu pomocne wskazówki i nauczą rysowania. Osmo Super Studio to magiczne doświadczenie odkrywania umiejętności i rozwijania kreatywności dla najmłodszych.
Dla przedszkolaków
Zestaw 4 gier Osmo Little Genius został stworzony po to, by zabrać dzieci w wieku 3-5 lat w pierwszą podróż do świata nauki. Wciągające gry sprawią, że mały przedszkolak nawet nie zauważy, że właśnie rozpoczął swoją pierwszą edukację. Little Genius kształtuje zdolności komunikacyjne, pomaga zrozumieć, jak funkcjonuje świat, doskonali umiejętności motoryczne, uczy rozpoznawania i wyrażania emocji oraz podstaw czytania i pisania.
Dla trochę starszych
Osmo Detective Agency - biuro detektywistyczne dla małego Sherlocka Holmesa. Za pomocą tej zabawki dziecko uda się w wirtualną podróż po 6 słynnych miastach świata, takich jak Paryż, Nowy Jork czy Sydney, i podążając za kolejnymi wskazówkami, pozna geografię i słynne zabytki kulturowe. Osmo Detective Agency umożliwia rozwijanie umiejętności dedukcji i obserwacji, poprzez odnajdywanie zaginionych zwierzaków lub łapanie złoczyńców. Każda kolejna zagadka stawia przed dzieckiem określone zadanie do rozwiązania - pobudza do myślenia, rozwija wyobraźnię i poszerza wiedzę o świecie.
Dla przyszłych programistów
Roboty edukacyjne wspierają rozwój dzieci i młodzieży w nauce przedmiotów ścisłych oraz rozwijają kompetencje przyszłości takie jak: kreatywność, logiczne myślenie, umiejętność rozwiązywania problemów czy współpracę w grupie. iSpot oferuje szeroki wybór edukacyjnych robotów takich producentów, jak Photon, Sphero, Abilix. Przejrzyste, intuicyjne instrukcje budowania i programowania robotów zawarte w aplikacji, czynią zabawkę odpowiednią nawet dla najmłodszych użytkowników. Natomiast bardziej skomplikowane projekty i zaawansowane języki programowania zapewniają wiele godzin kreatywnej zabawy i nauki młodzieży licealnej, a nawet studentom.