Twój iPhone potrzebuje wymiany baterii? Załatw to nie wychodząc z domu!


Do końca kwietnia możesz zamówić usługę wymiany baterii w usłudze door to door. Za wymianę zapłacisz jedynie 149 zł, a odbierzemy Twój sprzęt i dostarczymy go z powrotem całkowicie za darmo!

Usługa obejmuje poniższe modele iPhone'a:

  • - iPhone 6,  iPhone 6 Plus
  • - iPhone 6s, iPhone 6s Plus
  • - iPhone 7, iPhone 7 Plus
  • - iPhone 8, iPhone 8 Plus
  • - iPhone SE

Jak skorzystać z wymiany baterii w opcji door to door?

1. Wypełnij formularz

2. Jako tytuł reklamacji wybierz "Pogwarancyjny"

3. Pamiętaj, że przed przekazaniem sprzętu do serwisu usługa Find my iPhone musi być wyłączona!

Skorzystaj z usługi

Czy baterie wykorzystywane w akcji promocyjnej są oryginalne?

Tak, korzystamy wyłącznie z oryginalnych podzespołów dostarczonych przez Apple.

W jakim czasie realizujemy wymianę baterii?

Bateria wymieniana jest w ciągu czterech dni roboczych od momentu dostarczenia urządzenia do Serwisu*.

Jeśli wymieniłem baterię lub ekran w nieautoryzowanym serwisie, to czy nadal mogę skorzystać z promocji?

Tak, nadal istnieje możliwość wymiany baterii w promocyjnej cenie. Warunkiem przystąpienia do naprawy jest brak uszkodzeń mechanicznych (w tym kontaktu z cieczą), nieautoryzowanych ingerencji oraz dodatkowych usterek wykrytych w trakcie przeprowadzania diagnostyki.

Dlaczego muszę wyłączyć funkcję Find My iPhone?

Jest to niezbędne do przeprocesowania naprawy. Jeśli nie wiesz, jak wyłączyć tę funkcję, skorzystaj z informacji, które znajdziesz na stronie producenta. Po zakończeniu naprawy możesz ponownie włączyć funkcję FMi.

Do kiedy trwa promocja?

Promocja trwa do 30.04.2020. O dacie kwalifikacji zlecenia decyduje data rejestracji zgłoszenia na naszej stronie internetowej.

Czy akcja obejmuje nowsze modele iPhone'a?

Telefony iPhone X, iPhone XR, iPhone Xs/Xs Max i nowsze modele nie są objęte promocją. Cena wymiany baterii w tych modelach to 269 zł.

Czy mogę otrzymać fakturę VAT za wykonaną usługę?

Po przesłaniu linku do płatności, prosimy jednocześnie o podanie danych do wystawienia faktury. W przypadku braku informacji, domyślnym dokumentem sprzedaży będzie faktura imienna.

* Ze względu na duże zainteresowanie akcją i ilość przyjętych zleceń czas realizacji naprawy może się wydłużyć.
Skorzystaj z usługi
OK, zamykam Ta witryna korzysta z plików cookie. Możesz wyłączyć ten mechanizm w ustawieniach przeglądarki. Więcej informacji na ten temat znajdziesz w naszej Polityce cookie »