Zwroty i reklamacje

Zwroty w sklepie internetowym

W ciągu 14 dni kalendarzowych od daty odebrania przesyłki istnieje możliwość rezygnacji z zakupu bez podania przyczyny. Zgodnie z art. 27 Ustawy z 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta Dz. U. z 24 czerwca 2014 r. poz. 827 Konsument, który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni od niej odstąpić bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w Ustawie. W tym celu należy odesłać produkt na poniższy adres. Nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem.

Zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy jest możliwy, jeśli:

  • Produkty będą zwrócone w stanie niepogorszonym, po zapoznaniu się z nimi w sposób zwyczajowo przyjęty przy danym towarze
  • Zamawiany towar nie był produkowany na indywidualne życzenie klienta
  • Nośniki programów komputerowych, nagrań audialnych lub wizualnych są nieotwarte

Zwracany towar powinien być w stanie niezmienionym, chyba, że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu.

Do zwracanego towaru prosimy dołączyć kopię dowodu sprzedaży oraz pismo z  informacją o odstąpieniu od umowy z informacjami o sposobie przekazania pieniędzy.
Można skorzystać z załączonego formularza:  Formularz zwrotu.pdf 

Zwracany towar należy odesłać pod adres:

Sklep Internetowy iSpot / Sad Sp. z o.o.
Plac Unii, Budynek A
ul. Puławska 2
02-566 Warszawa

z dopiskiem: "Zwrot WWW"

Płatność zostanie zwrócona po otrzymaniu przesyłki odesłanej na adres wskazany powyżej, bez zbędnej zwłoki w terminie do czternastu dni kalendarzowych.

Reklamacje

Klientowi przysługuje prawo do złożenia reklamacji w przypadku, gdy w otrzymanym towarze stwierdzi:

  • Niezgodności towaru z umową
  • Wady fabryczne
  • Uszkodzenia mechaniczne powstałe w czasie transportu

Reklamacja wad fabrycznych lub niezgodności towaru z umową

W przypadku reklamacji towaru posiadającego wady fabryczne prosimy odesłać na adres:

Sklep Internetowy iSpot / Sad Sp. z o.o.
Plac Unii, Budynek A, ul. Puławska 2; 02-566 Warszawa

z dopiskiem: "Reklamacja"

Do zwracanego towaru należy dołączyć dowód sprzedaży oraz pismo z  opisem stwierdzonej nieprawidłowości.

Reklamacje rozpatrywane będą do 14 dni kalendarzowych od daty otrzymania przez nas przesyłki z reklamowanym towarem. W przypadku uznania reklamacji, towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na pełnowartościowy. Jeśli będzie to niemożliwe (np. z braku dostępności towaru), klient otrzyma równowartość ceny towaru. W takim przypadku istnieje również możliwość wybrania innego towaru z oferty sklepu (w przypadku, gdy będzie droższy, za dopłatą).

W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji koszt dostawy naprawianego/nowego towaru ponoszony jest przez nasz sklep.

Jednocześnie informujemy, że naprawa sprzętu elektronicznego związana jest z ryzykiem utraty danych zawartych w jego pamięci. W związku z tym rekomendujemy stworzenie kopii zapasowej wszystkich danych zawartych w pamięci.

Uszkodzenia mechaniczne powstałe w czasie transportu

Po dostarczeniu zamówienia przez kuriera, należy sprawdzić, czy opakowanie zewnętrzne nie nosi widocznych śladów uszkodzeń lub prób otwarcia. W przypadku stwierdzenia usterek, należy w obecności kuriera sprawdzić stan produktów znajdujących się w paczce.

Jeśli zawartość paczki będzie uszkodzona, należy spisać protokół szkody. Protokół szkody powinien posiadać kurier. Jeśli opakowanie zewnętrzne nie jest uszkodzone, kurier nie ma obowiązku czekać na sprawdzenie stanu zawartości przesyłki. Jeżeli w terminie 7 dni kalendarzowych od odebrania przesyłki zauważą Państwo uszkodzenie towaru, należy skontaktować się z firmą kurierską i poprosić o przyjazd kuriera w celu spisania protokołu szkody.

Wyższe koszty odesłania towaru

Towary, których waga całkowita, podawana każdorazowo w karcie produktu, wykracza poza 10 kg, ze względu na swój charakter nie mogą zostać odesłane pocztą w zwykłym trybie, w związku z czym koszt odesłania w przypadku odstąpienia może być wyższy niż zwykła paczka pocztowa.

OK, zamykam Ta witryna korzysta z plików cookie. Możesz wyłączyć ten mechanizm w ustawieniach przeglądarki. Więcej informacji na ten temat znajdziesz w naszej Polityce cookie »