Zdalna obsługa serwisowa w iSpot


Szanowny Kliencie,

Zgodnie z decyzją Ministra Zdrowia z dnia 5 listopada 2020 r. dotyczącym nowych zasad bezpieczeństwa na obszarze Rzeczypospolitej Polskiej, salony iSpot pozostają zamknięte do 29 listopada. Zapraszamy do zapoznania się z poniższymi zaleceniami, jeśli chcesz skorzystać z usług serwisowych.

Jak odebrać sprzęt oddany do naprawy?

Nie martw się o swój sprzęt, jest w dobrych rękach. Po zakończeniu naprawy odeślemy do go Ciebie bezpłatnie. Wszystkie zlecenia, które były już przygotowane do odbioru w naszych punktach iSpot również zostaną bezpłatnie odesłane. O odsyłce będziemy informowali za pośrednictwem wiadomości mailowych. Jeśli chcesz sprawdzić status naprawy swojego sprzętu, kliknij poniżej.


Sprawdź status naprawy

Masz pytanie? Skontaktuj się z nami!

Zapytania dotyczące zleceń serwisowych i napraw prosimy kierować mailowo na adres:
serwis@ispot.pl

Dodatkowo uruchamiamy dla Was bezpłatną infolinię serwisową, gdzie nasi technicy będą zdalnie odpowiadać na pytania związane z realizacją bieżących napraw. Infolinia serwisowa dostępna jest pod nr. tel. (22) 487 86 22 od poniedziałku do piątku w godz. 10.00-18.00.

 

Jak zgłosić nową naprawę?

Jeśli Twój sprzęt wymaga diagnostyki oraz naprawy, zgłoś naprawę online i zamów kuriera, którzy odbiorze od Ciebie sprzęt.



Zgłoś naprawę


Pamiętaj! Dbamy o bezpieczeństwo wszystkich swoich klientów, jak i pracowników w związku z czym wszelkie urządzenia przekazywane do naprawy oraz odsyłane po naprawie do klientów są poddawane odpowiedniej procedurze dezynfekcji zgodnie z zaleceniami Apple. Nasi pracownicy mają odpowiednią wiedzę i posiadają szczegółowe instrukcje dotyczące zachowania wzmożonych środków ostrożności podczas codziennej pracy w obecnej sytuacji.



Sprawdź, jak samodzielnie dezynfekować urządzenia Apple.
OK, zamykam Ta witryna korzysta z plików cookie. Możesz wyłączyć ten mechanizm w ustawieniach przeglądarki. Więcej informacji na ten temat znajdziesz w naszej Polityce cookie »