Noworoczny Refresh pack

Noworoczny Refresh Pack

Zrób sobie prezent na Nowy Rok i zleć Nam naprawę swojego sprzętu, aby przywrócić jego pełną funkcjonalność. Teraz w iSpot wymienisz baterię oraz wyświetlacz w urządzeniu iPhone, a także baterię oraz matrycę w komputerze MacBook ze zniżką 50 zł.

Jak skorzystać z akcji promocyjnej w usłudze door-to-door?

1.

Sprawdź, w jaki sposób oraz przygotowuj swoje urządzenie iPhone lub Mac przed wysyłką.

2.

Wypełnij formularz na naszej stronie internetowej oraz umów kuriera w dogodnym dla Ciebie terminie.

3.

Zabezpiecz urządzenie na czas transportu.

4.

Wydrukuj otrzymany list przewozowy i przekaż sprzęt kurierowi.

Co zyskam dzięki tej akcji?

Noworoczny Refresh Pack to promocja obowiązująca na następujące naprawy: wymiana baterii lub wyświetlacza w wybranych modelach iPhone; wymiana baterii lub matrycy w wybranych modelach MacBook. Ceny napraw urządzeń znajdziesz poniżej.

Do kiedy trwa akcja?

Akcja promocyjna obowiązuje w dniach od 5 stycznia do 31 stycznia do godziny 23:59. Wszystkie zlecenia zarejestrowane online w tym terminie, będą objęte promocją.

W których modelach iPhone wymienię taniej baterię?

iPhone 6, iPhone SE (1st Gen), iPhone 6+, iPhone 6s, iPhone 6s+, iPhone 7, iPhone 7+, iPhone 8, iPhone 8+, iPhone SE, iPhone X, iPhone XS, iPhone XS Max, iPhone XR, iPhone 11, iPhone 11 Pro, iPhone 11 Pro Max.

W których modelach iPhone wymienię taniej wyświetlacz?

iPhone 6s, iPhone 6s+, iPhone 7, iPhone 7+, iPhone 8, iPhone 8+, iPhone SE, iPhone X, iPhone XS, iPhone XS Max, iPhone XR, iPhone 11, iPhone 11 Pro, iPhone 11 Pro Max.

W których modelach MacBook wymienię taniej baterię?

MacBook Pro (13-inch, Mid 2012), MacBook Pro (Retina, 13-inch, Mid 2012), MacBook Air (11-inch,Mid 2013), MacBook Air (11-inch, Early 2014), MacBook Air (11-inch, Early 2015), MacBook Air (13-inch,Mid 2013), MacBook Air (13-inch, Early 2014), MacBook Air (13-inch, Early 2015), MacBook Air (13-inch, 2017)

W których modelach MacBook wymienię taniej matrycę?

We wszystkich modelach MacBook 12”, MacBook Air, MacBook Pro 13”, MacBook Pro 15”, MacBook 16”, które posiadają wsparcie producenta.

Czy części wykorzystywane w akcji promocyjnej są oryginalne?

Tak, korzystamy wyłącznie z oryginalnych podzespołów dostarczanych przez Apple.

Dlaczego muszę wyłączyć funkcję Find My Device?

Jest to niezbędne do przeprocesowania naprawy. Jeśli nie wiesz, jak wyłączyć tę funkcję, skorzystaj z informacji, które znajdziesz na stronie Apple Support. Dla

  • Jak wyłączyć Find My Device na urządzeniu iPhone? Sprawdź
  • Jak wyłączyć Find My Device na urządzeniu Mac? Sprawdź

Jeśli wymieniłem baterię lub wyświetlacz w nieautoryzowanym Serwisie to czy nadal mogą skorzystać z promocji?

Tak, nadal istnieje możliwość wymiany baterii w promocyjnej cenie. Warunkiem przystąpienia do naprawy jest brak uszkodzeń mechanicznych (w tym kontaktu z cieczą), nieautoryzowanych ingerencji lub dodatkowych usterek wykrytych w trakcie przeprowadzania diagnostyki.

Dlaczego nie mogę zarejestrować zlecenia na stronie?

Możliwym problemem jest włączona funkcja Find My Device lub przekroczona liczba znaków w polu „Opis uszkodzenia” (limit znaków - 140)

Czy stracę dane podczas wykonywania naprawy?

W przypadku chęci zachowania danych, możemy zaproponować dodatkową, płatną usługę, o której powiadomimy Cię w trakcie procesowania zlecenia.

Czy akcesoria powinny być dołączone do wysłanego sprzętu?

Tylko jeśli są uszkodzone, a ich usterki zostały wskazane w formularzu w polu „Opis uszkodzenia”.

W jakim czasie zrealizujemy naprawę?

Naprawy pierwszych 100 sprzętów (iPhone oraz Mac), które zostaną przyjęte w Serwisie iSpot w ramach akcji „Noworoczny Refresh Pack” rozpoczną się maksymalnie w ciągu dwóch dni roboczych od momentu dostarczenia. Czas procesowania kolejnych zleceń serwisowych jest ściśle uzależniony od ilości sprzętu przekazanego do Serwisu iSpot.

Ile zapłacę za transport?

0 zł. Serwis iSpot nie pobiera żadnej opłaty za obsługę logistyczną w usłudze door-to-door.

Czy mogę wypożyczyć sprzęt zastępczy na czas naprawy?

Niestety, nie świadczymy usługi wypożyczania sprzętu zastępczego w usłudze door-to-door.

Jak zapakować sprzęt na czas naprawy?

Urządzenie może zostać zapakowane do oryginalnego opakowania handlowego. Rekomendujemy, aby zostało ono zabezpieczone poprzez folię bąbelkową (lub inny „otulacz”, a następnie włożone do szczelnego kartonu, który zostanie wyłożony wewnątrz w taki sposób, aby urządzenie się w nim nie przesuwało. Dla maksymalizacji bezpieczeństwa, proponujemy owinąć zaklejony karton folią strech oraz jeszcze raz zakleić taśmą klejącą.

Czy muszę wydrukować list przewozowy?

Tak, wydrukowanie listu przewozowego oraz dołączenie go do paczki jest konieczne celem odbioru przesyłki przez kuriera.

Umówiłem kuriera, ale nie dostałem listu przewozowego na maila, co mam zrobić?

Prześlij wiadomość na adres [email protected], zawierającą dane zgłoszone na naszej stronie internetowej.

Kurier nie przyjechał, co mam zrobić?

W przypadku umówienia kuriera, który nie odebrał przesyłki, prosimy o wiadomość mailową na adres [email protected] wraz z podaniem numeru listu przewozowego w temacie wiadomości.

Przekazałem sprzęt do Serwisu, gdzie mogę sprawdzić jego status?

Status zlecenia można śledzić na bieżąco na tej stronie, wpisując numer zlecenia serwisowego (rozpoczynający się od „22”) lub poprzez wpisanie numeru seryjnego produktu.

Jak mogę zapłacić za naprawę?

Podczas procesowania zlecenia, prześlemy do Ciebie link do płatności online - za pośrednictwem portalu tpay.com. Po uiszczeniu opłaty odeślemy produkt wraz z dokumentem sprzedaży.

Czy mogę zapłacić kurierowi przy odbiorze?

W Serwisie iSpot nie świadczymy usługi wysyłki za pobraniem.

Czy mogę otrzymać fakturę VAT za wykonaną naprawę?

Po przesłaniu linku do płatności, prześlemy do Ciebie wiadomość z prośbą o podanie danych do wystawienia faktury VAT. W przypadku ich niepodania, domyślnym dokumentem sprzedaży będzie faktura imienna.

Czy na wykonaną usługę otrzymam gwarancję?

Oczywiście. Na wykonaną usługę udzielana jest gwarancja w wymiarze 90 dni od momentu jej wykonania.

Usługa wymiany baterii w niższej cenie obejmuje poniższe modele iPhone’a:

Noworoczny Refresh Pack

Usługa wymiany wyświetlacza w niższej cenie obejmuje poniższe modele iPhone’a:

Noworoczny Refresh Pack

Usługa wymiany baterii w niższej cenie obejmuje poniższe modele komputerów MacBook:

Noworoczny Refresh Pack

Usługa wymiany matrycy w niższej cenie obejmuje poniższe modele komputerów MacBook:

Noworoczny Refresh Pack
OK, zamykam Ta witryna korzysta z plików cookie. Możesz wyłączyć ten mechanizm w ustawieniach przeglądarki. Więcej informacji na ten temat znajdziesz w naszej Polityce cookie »