Pomoc

1. Czy rejestracja konta w sklepie związana jest z innymi konsekwencjami?
2. Ile trwa autoryzacja konta?
3. Czy mogę osobiście odebrać zamówiony towar w jednym z Waszych salonów?
4. Czy zamówienie może być dostarczone pod inny adres niż adres nabywcy?
5. Jaki jest spodziewany czas oczekiwania na zamówienie?

6. Co się stanie z przesyłką jeśli kurier nie zastanie nikogo w domu, oraz czy jest możliwe określenie konkretnego dnia przyjazdu kuriera?
7. Czy jest możliwość żeby towar zakupiony u Was dostarczyła Poczta Polska a nie kurier?

8. Ile mam czasu na zwrot zakupionego towaru?
9. Czy otrzymam zwrot kosztów odesłania towaru?
10. W jakich przypadkach mogę złożyć reklamację?
11. Jak długo trwa rozpatrywanie reklamacji?
12. Co zrobić, jeśli towar został uszkodzony w trakcie transportu?
13. Co oznacza poniższy zwrot?


1. Czy rejestracja konta w sklepie związana jest z innymi konsekwencjami?

Rejestracja w sklepie jest bezpłatna, nie zobowiązuje do zakupów, a można jej dokonać choćby po to, aby śledzić status swoich zamówień i nie wpisywać przy każdym zakupie swoich danych do wysyłki.

2. Ile trwa autoryzacja konta?

Po dokonaniu rejestracji w naszym sklepie konto jest aktywne natychmiast – od razu można dokonywać zakupów.

3. Czy mogę osobiście odebrać zamówiony towar w jednym z Waszych salonów?

Nie, aktualnie osobisty odbiór zamówienia złożonego przez sklep internetowy nie jest możliwy w naszych salonach

4. Czy zamówienie może być dostarczone pod inny adres niż adres Nabywcy?

Podczas składania zamówienia, w kolumnie Dane do wysyłki (inne opcjonalnie) proszę wpisać wymagane dane.

5. Jaki jest spodziewany czas oczekiwania na zamówienie?

Termin realizacji zamówienia standardowego nie przekracza 2-5 dni roboczych. Wyjątek stanowić mogą zamówienia na produkty aktualnie niedostępne. W tym przypadku termin realizacji może się wydłużyć maksymalnie do 8 tygodni, o czym Nabywca zostanie niezwłocznie poinformowany. W przypadku zamawiania specjalnej konfiguracji sprzętowej (CTO) czas realizacji zamówienia może wynieść od 2 do 5 tygodni.

6. Co się stanie z przesyłką, jeśli kurier nie zastanie nikogo w domu oraz czy jest możliwe określenie konkretnego dnia przyjazdu kuriera?

Kurier zostawi awizo. Wówczas należy skontaktować się z firmą kurierską, aby określić dokładną godzinę, o której kurier będzie mógł dostarczyć paczkę z zamówieniem. Polecamy skorzystanie z opcji dostawy kurier DHL z informacją telefoniczną. Kurier przed dostarczeniem paczki skontaktuje się z Państwem w celu ustalenia preferowanych godzin odbioru towaru.

7. Czy jest możliwość żeby towar zakupiony u Was dostarczyła Poczta Polska a nie kurier?

Obecnie nie ma takiej możliwości. Paczki wysyłamy tylko firmą spedycyjną DHL.

8. Ile mam czasu na zwrot zakupionego towaru?

W ciągu 14 dni kalendarzowych od daty odebrania przesyłki istnieje możliwość odstąpienia od umowy bez podania przyczyny.

9. Czy otrzymam zwrot kosztów odesłania towaru?

W przypadku odstąpienia od umowy w ustawowym terminie 14 dni koszt odesłania towaru nie podlega zwrotowi, natomiast wartość wpłaconych przez konsumenta kwot zostanie zwrócona po otrzymaniu przesyłki odesłanej na adres:

Sklep Internetowy iSpot / SAD sp. z o.o.
Plac Unii, Budynek A; ul. Puławska 2; 02-566 Warszawa
z dopiskiem: "Zwrot"

Zwrot pieniędzy nastąpi w terminie do czternastu dni kalendarzowych od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. SAD może wstrzymać się z ze zwrotem pieniędzy do chwili otrzymania towaru z powrotem lub dostarczenia przez Nabywcę dowodu jego odesłania – w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

10. W jakich przypadkach mogę złożyć reklamację?

Klientowi przysługuje prawo do złożenia reklamacji w przypadku, gdy w otrzymanym towarze stwierdzi:

  • • wadę fabryczną
  • • uszkodzenia mechaniczne powstałe w czasie transportu
  • • wadę prawną

Więcej na informacji na temat procedur reklamacyjnych znajdziecie Państwo tutaj.


11. Jak długo trwa rozpatrywanie reklamacji?

Reklamacje rozpatrywane będą do 14 dni kalendarzowych od daty otrzymania przez Sklep Internetowy iSpot / SAD sp. z o.o. przesyłki z reklamowanym towarem.

12. Co zrobić, jeśli towar został uszkodzony w trakcie transportu?

Po dostarczeniu zamówienia przez kuriera należy sprawdzić, czy opakowanie zewnętrzne nie nosi widocznych śladów uszkodzeń lub prób otwarcia. W przypadku stwierdzenia usterek należy w obecności kuriera sprawdzić stan produktów znajdujących się w paczce. Jeśli zawartość paczki będzie uszkodzona, należy spisać protokół szkody. Dokument ten powinien posiadać kurier.

13. Co oznacza poniższy zwrot?

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w zakresie podanym w niniejszym formularzu w celach marketingowych i promocyjnych przez SAD Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 (Dz. U. 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.).

Klauzula zawiera Państwa zgodę na przetwarzanie przez spółkę SAD Sp. z o.o. Państwa danych osobowych w celach marketingowych towarów i usług znajdujących się w naszej ofercie.

OK, zamykam Ta witryna korzysta z plików cookie. Możesz wyłączyć ten mechanizm w ustawieniach przeglądarki. Więcej informacji na ten temat znajdziesz w naszej Polityce cookie »